Ik en mijn backpack - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lianne Vroom - WaarBenJij.nu Ik en mijn backpack - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lianne Vroom - WaarBenJij.nu

Ik en mijn backpack

Blijf op de hoogte en volg Lianne

06 Oktober 2013 | Thailand, Bangkok

Daar zitten we dan mijn backpack en ik... maatjes voor een jaar. Wat een dag! Of liever gezegd wat een dagen! Het is hier 7 uur later dan in NL dus ben alweer een dag verder.

Mijn dag begon perfect! Na 4 uurtjes slaap werd ik rustig en vrolijk wakker. Iets wat me de afgelopen nog niet eerder was gelukt! Tot ik driekwartier voor vertrek er achter kwam dat ik mijn pincode van mn creditcard kwijt was! Paniek en zenuwen gierde door mijn lijf. Met als gevolg... alle ingepakte dozen weer uitgepakt, een vrouw bij de ing waavan haar dag gelijk al goed begon en thuis weer wat te vertellen heeft, en vooral GEEN code. (Deze wordt over aantal dagen opgestuurd) inmiddels begon iedereen binnen te druppelen om op schiphol koffie te gaan drinken. Alles ging een beetje langs me heen en zoals mijn schone zuster eerder zei "ik heb het gevoel alsof ik moet schijten en kotsen te gelijk".

Het afscheid was verdrietig maar wel heel fijn! Hup door de douane, nog een laatste keer zwaaien en daar stond ik dan. Klaar voor de reis van mn leven!

Ik vloog met Emirates in de a 380 wauw!! Alsof je in de lobby van een chique hotel zit! Tijdens het taxien zag ik nog wat zwaaiers staan. Mafkezen ;) de mensen waar ik naast zat zullen wel gedacht hebben. Ik heb namelijk uitgereid terug gezwaaid, en zat niet eens naast een raampje.
Na 5 uur vliegen op Dubai aangekomen. Marlijn had gezegd achter de horde mensen aan. Mooi dat die allemaal naar gate b gingen en ik toch echt zeker wist dat ik naar a moest.Dus in mn eentje naar a. Na de metro, roltrap en lift was het inmiddels driekkwartier later en zat ik waar ik moest zijn. Nog 2 uur wachten.
Deze keer had ik wel een plekje bij het raam maar ook 2 ruzie makende vrouwen waarvan de gene naast mij stonk naar alcohol en de ander bijna het vliegtuig uit werd gezet. Gelukkig maar 6 uurtjes te gaan. Maar heb ik na mijn ontbijt (5 uur in de ochtend) goed kunnnen slapen.
Bij de bagage band werden backpack en ik weer herenigd en kwamen we in gesprek met een meisje dat ik herkende van fb. ( ook een extreme gapper.) Helaas konden we niet samen reizen want zij werd wel opgehaald. Maar dankzij backpack heb ik al vrij snel aanspraak van 3 andere meiden waarmee ik een taxi kan delen. Een van die meiden is hier al vaak geweest en heeft me geholpen bij het vinden van mijn hotel. Mooi hotel! Na mn spullen te hebben uitgepakt en her ingedeeld heb besluit ik om alvast een kijkje te nemen waar ik morgen moet zijn en koop ik 2 biertjes voor mezelf. Moet toch goed voor mezelf zorgen.

Op dit moment zit ik op mijn kamer aan mn 2e biertje heb ik tijdens mij rookpauzes al 2 mensen gesproken die vroegen of ik mee wilde wat drinken. Voel ik me al redelijk op mijn gemak. En ook bagppack pakt zijn rust. We gaan vandaag optijd slapen want zijn erg moe van alles. Morgen ontmoeten we de groep.
Spannend maar heb er erg veel zin in!
Tot snel!

Xoxo backpack en ik

  • 06 Oktober 2013 - 06:49

    Jerney:

    Heerlijk om te lezen en weten dat jullie er zijn en dat het goed gaat. De reis leek wat mij betreft eeuwig te duren maar nu je het zo schrijft lijkt het "snel" te zijn gegaan voor jou. Proost!! Xxx

  • 06 Oktober 2013 - 07:35

    Loes Vd Voorde:

    Veel plezier! Ik ga je hier volgen! Ga ee lekker van genieten voor je t weet ben je weer terug!x

  • 06 Oktober 2013 - 08:12

    Pascal En Esther Simons:

    Wat gaaf lianne en wat een reis zeg maar alles is toch goed gekomen. Ben trots op je dat je deze reis gaat maken. Veel plexier vandaag en horen wel weer verder hoe de reis verloopt en hoop dat je zult vinden waar je naar op zoek bent. Gr van ons

  • 06 Oktober 2013 - 08:38

    Danielle:

    Lieve plastic nicht,
    Fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen. Ik ga al je blogs lezen. Have fun. X

  • 06 Oktober 2013 - 10:30

    Renee Schone Zus:

    Ohmygod! Alles klinkt nu al te gek en helemaal alsof je een ervaren reiziger bent! Woehoe!
    Bizar gevoel he dat poepen en kotsen tegelijk? Hahahaa!
    Hoe te gek mijn schone zus in bangkok aan het bier, moet niet gekker worden! Ik zal het niet aan kees de wijnnkenner doorvertellen ;)
    Lieverd veel plezier met de groep maar jjj als sociale doedel gaat daar op handen gedragen worden!
    Zo leuk om wat te lezen! Dikke kus❤️

  • 06 Oktober 2013 - 13:26

    Astrid Van Den Berg:

    Liefie, ben blij dat je na alle geestelijke vermoeienissen heelhuids bent aangekomen. Have fun en mocht je in de groep een Ymke tegenkomen, doe haar maar de groeten.'t is best gek, zo ver weg en gewoon contact.xxxxx

  • 06 Oktober 2013 - 14:22

    Arjen En Annemarie En Kids:

    Yeah! Je bent veilig aangekomen. Mooie blog. We volgen je en....we gaan een keer live met je schakelen vanuit de dienst van BOEI 90. ;-) We denken aan je en bidden voor je. Grote groet! AAAMMM

  • 06 Oktober 2013 - 17:30

    Linda Hederik:

    Leuk om mee te kunnen lezen Lianne!!
    Geniet van deze bijzondere reis en van je eigen gezelschap.
    Liefs
    Linda

  • 06 Oktober 2013 - 20:00

    Jantine:

    Haha goed bezig lady, zet 'm op en geniet! Ciao en een zoen!

  • 07 Oktober 2013 - 12:51

    Rob Eekhout:

    Ha , die lianne ik ben blij dat het goed gaat geniet er van. leuk om je af en toe te kunnen volgen. groetjes rob

  • 07 Oktober 2013 - 19:05

    Elleke:

    Ha Lianne,
    Leuk om te lezen dat je goed aan gekomen bent. Een bijzondere ervaring met de Emirates vliegen! Wat betreft de contacten zit het goed, leuk die verschillende mensen. Ik blijf je volgen. Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Thailand

4 oktober tot en met 2 november reizen door Thailand

Recente Reisverslagen:

29 November 2013

Azië avontuur ten einde

28 November 2013

op zoek naar .... oma

05 November 2013

Op zoek naar... God

04 November 2013

Juffenbloed

23 Oktober 2013

Ollie
Lianne

Dit ben ik! Een meisje van 25 jaar die haar grote droom gaat waarmaken! Op 4 oktober begint mijn grote reis met eind bestemming Australië. Ik zal beginnen in Thailand en na 4 weken mijn reis door zetten in Laos. op 27 november gaat mijn vliegtuig naar Australië waar ik ( als ik daar genoeg geld verdien ) een jaar wil blijven en rond trekken. Ik kan niet wachten en zal via waarbenjij.nu mijn vrienden en familie op de hoogte houden van de avonturen die mij te wachten staan!

Actief sinds 16 Sept. 2013
Verslag gelezen: 897
Totaal aantal bezoekers 35826

Voorgaande reizen:

02 Juli 2015 - 02 Juli 2015

Nieuw Zeeland

27 November 2013 - 27 November 2014

Australie

04 Oktober 2013 - 02 November 2013

Thailand

02 November 2013 - 27 September 2013

Laos

Landen bezocht: