Azië avontuur ten einde - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lianne Vroom - WaarBenJij.nu Azië avontuur ten einde - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lianne Vroom - WaarBenJij.nu

Azië avontuur ten einde

Blijf op de hoogte en volg Lianne

29 November 2013 | Thailand, Bangkok

Na alweer 7 weken is het dan zo ver... goodbye azie! 
Wat een bijzondere tijd heb ik achter de rug!.Het begon allemaal de dag van vertrek op schiphol... na een lekkere thee was het tijd om gedag te zeggen. Mijn lieve vriendinnetjes, mamas, papas, broertje, zusje, nicht en prinsesje waren getuigen hoe ik alleen begon aan mijn grote reis. 
Na de douane een telfoontje aan mijn broertje en mijn aapie mocht ik het vliegtuig in... dag nederland!

Op bangkok vliegveld leerde ik mijn nieuwe roomie Nathalie kennen waarmee ik 6 weken samen mocht (en wilde) gaan rondreizen. 
De eerste week bestond uit tempels,buddha's, thaise woorden en thaise gewoontes.
Week 2 bestond uit voornamelijk afzien in de jungle en olifanten en
week 3 uit thaise kindjes die ik engelse les heb mogen geven.
Week 4 was het dan eindelijk vakantie op koh samed!

Deze 4 weken waren amazing! Vriendschappen voor het leven gemaakt en heb er nóg een "klein"  broertje bij ;).
Toen was het tijd voor mijn laos avontuur. Laos was groen, warm en mooi maar we zijn er door geen geraced. Als ik in laos had gedaan wat ik in thailand gedaan heb was laos mijn nr 1 geweest maar vond het zonde om weer veel geld uit te geven aan olifanten, watervallen en nog meer tempels.
Ik ben en blijf een backpacker! Wel een mooie tijd gehad en even het gevoel dat ik weer in europa zat. Autos reden rechts, stokbrood op iedere hoek van de straat en koeienkaas!Na laos terug naar thailand voor mijn weekje alleen in cha-am. Waar ik nog meerl leuke mensen heb leren kennen.Mijn azie avontuur was bijzonder! Ik heb gehuild en gelachen, afgezien en in luxe geleefd. Na 2 weken zei ik nooit meer rijst en nooit meer azie.
Maar na 7 weken loop ik in australie langs een thais restaurantje en heb ik me 1 sec afgevraagd... zal ik???
Ik kom zeker nog is terug in azie. Vietnam en cambodia lijken me geweldig en ik hoop ergens in dit jaar tijd en geld te hebben voor indonesie. 
Maar voor nu ga ik kijken wat Australie mij te bieden heeft!

Sawasdee kaa, sabasdie, byebye mate!

  • 29 November 2013 - 05:54

    Astrid Van Den Berg:

    Goedemorgen Lianne,

    ben blij te horen dat je het hele Azie avontuur zo positief hebt ervaren. Heerlijk, Wat een hoop ervaring heb jij straks opgedaan. Ga lekker genieten van Australie.
    Over ons eilandje is momenteel niet veel te vertellen. Halloween en Sint Maartyen weer achter de rug. Nu op weg naar ons heerlijk avondje. Maar niet echt spectaculair. Je moeder vervangt je goed, dus ook dat gaat jofelnootje. Veel plezier weer en ik hoor weer snel wat van je.
    Dikke knuffel....Astrid

  • 04 December 2013 - 11:09

    De Belgen:

    Hey Lianne,

    blij te lezen dat je goed bent aangekomen in Australië
    er wordt in Cha Am nog veel over je gepraat en de leuke avond samen
    aan de bar (by the way gefeliciteerd met je team ajax en de zege tegen het kleine Barcelona)
    geniet nog van je reis

    groetjes
    de Belgen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Thailand

4 oktober tot en met 2 november reizen door Thailand

Recente Reisverslagen:

29 November 2013

Azië avontuur ten einde

28 November 2013

op zoek naar .... oma

05 November 2013

Op zoek naar... God

04 November 2013

Juffenbloed

23 Oktober 2013

Ollie
Lianne

Dit ben ik! Een meisje van 25 jaar die haar grote droom gaat waarmaken! Op 4 oktober begint mijn grote reis met eind bestemming Australië. Ik zal beginnen in Thailand en na 4 weken mijn reis door zetten in Laos. op 27 november gaat mijn vliegtuig naar Australië waar ik ( als ik daar genoeg geld verdien ) een jaar wil blijven en rond trekken. Ik kan niet wachten en zal via waarbenjij.nu mijn vrienden en familie op de hoogte houden van de avonturen die mij te wachten staan!

Actief sinds 16 Sept. 2013
Verslag gelezen: 403
Totaal aantal bezoekers 35828

Voorgaande reizen:

02 Juli 2015 - 02 Juli 2015

Nieuw Zeeland

27 November 2013 - 27 November 2014

Australie

04 Oktober 2013 - 02 November 2013

Thailand

02 November 2013 - 27 September 2013

Laos

Landen bezocht: