Incl. Groenland - Reisverslag uit Wateringen, Nederland van Lianne Vroom - WaarBenJij.nu Incl. Groenland - Reisverslag uit Wateringen, Nederland van Lianne Vroom - WaarBenJij.nu

Incl. Groenland

Blijf op de hoogte en volg Lianne

25 September 2013 | Nederland, Wateringen

Bijna is het zover! 4 oktober zal mijn grote reis beginnen.
Nog iets minder dat 3 weken! Via deze weg wil ik jullie op de hoogte blijven houden van al mijn belevenissen!
Het is niet gek dat er nu wel wat zenuwen en twijfels beginnen te komen of ik er wel goed aan heb gedaan! (Natuurlijk weet ik dat dit een once in a lifetime is en dat het helemaal goed gaat komen! )
1 augustus is echter mijn reis al begonnen.
Na een paar jaar al van de wereld te hebben mogen proeven, ruiken en horen...(in de wereldwinkel) moest ik toch echt mijn dozen gaan inpakken om stap 1 van mijn grote reis te gaan maken! OP NAAR GROENLAND!
Met hulp van Laura hebben we mijn spullen verhuisd. Bij het laatste ritje zat ik alleen in de auto, volgeladen reed ik naar huis en heb ik toch wel even een traantje moeten laten. Dit ook omdat er op de radio "een eigen huis werd gedraaid" ... alsof het zo moest zijn... fijne timing!
Eenmaal de auto op Groenland te hebben geparkeerd wilde ik er niet uit! Ik wilde nog niet beginnen aan mijn reis! Niet nu al!
Na een whatsapp peptalk van Jerney toch dapper uit de auto gestapt.
Oke nog één sigaretje voor ik naar binnen ga...He buurman! zin in een bakje koffie? (Hoezo uitstel gedrag?)
En fijn 3 uur later moest ik er toch aan geloven.
Vanaf nu woon ik op Groenland! Terug bij mama, kees en rick.
Misschien wel het spannendste van de hele reis. Als dit maar goed gaat!

Nu de reis op Groenland bijna aan het einde is kan ik zeggen: "We did it".
Ik heb de taal die ze hier spreken snel leren begrijpen en de communicatie gaat steeds beter! Heb wel erg aan de inwoners moeten wennen en zij vast ook aan mij maar het gaat ons goed af! Een goed teken voor de rest van de reis!

Groenland is zeker een plek waar ik nog eens naar terug wil komen!
Op naar Thailand, Laos, Australië!


  • 25 September 2013 - 17:13

    Marlijn:

    Je eerste verslag.. en ik zit al met kippenvel... dat gaat wat worden met alle volgende verslagen!
    Ben trots op je sis, ga je toch maar mooi doen, die geweldig mooie reis maken en die moeilijke stap zetten. ik weet precies hoe je je voelt, het is vreselijk eng, maar het is het oooo zoo waard!!! hele dikke knuffel en ik zie je zaterdag en maandag gelukkig! xxxxxxx

  • 25 September 2013 - 18:00

    Laura:

    Jij gaat dit gewoon doen! En je kan het ook! Kben nu al zo trots op jou!
    Xxxx

  • 25 September 2013 - 18:50

    Inge:

    Yes you can!!!

  • 27 September 2013 - 21:07

    Saron:

    Lieve Lianne,

    Jij gaat het helemaal maken het komende jaar!
    Ik vind het zo knap van je,ik zou het niet durven.
    Ik wens je een hele mooie tijd toe en ik hoop dat je gebloeid en gegroeid bent als je terugkomt.
    Dat je tegen jezelf mag zeggen:Yes,dit heb ik gedaan,ik ben zelfstandiger geworden en heel veel ervaringen rijker!
    Mag ik je dat meegeven op je spannende reis en spannend jaar?
    Ik hoop ook dat God de weg mag gaan die hij voor je bedoelt heeft.
    Hij heeft je dit ingegeven,ik ben heel benieuwd hoe je dat ook vanuit zijn leiding mag ervaren.

    Zet m op Lianne.
    Een heeele mooie tijd toegewenst en veel zegen op dit mooie pad wat je gaat bewandelen.
    En bij twijfel of heimwee??Lees het mooie bekende gedicht:Voetstappen in het zand.
    Dat houd jouw heel dichtbij God.

    Love you!GO FOR IT!!!!Kus Saron.

  • 30 September 2013 - 13:48

    Natascha:

    Lieve Li,

    afgelopen jaar elkaar(bijna) niet gesproken maar ik ben je zeker niet vergeten!!! Ik ben zo ontzettend trots op je dat je dit gewoon gaat doen!!! (en misschien ook wel een beetje jaloers)! Na dit avontuur gaan we gewoon samen afspreken!! En dit keer houden we ons eraan!! Enne mocht je nou n lekker vent onderweg tegenkomen en daar blijven ... ik zoek je gewoon op!!! Maar ik ga er vanuit dat ik je gewoon terug zie in ons kikkerlandje vol super avonturen en superverhalen!!!

    Na alles wat wij elkaar hebben gedeeld en wat jij hebt meegemaakt wens ik je de reis van je leven, plezier,geluk,liefde en nieuwe mooie vriendschappen voor erbij!

    xxxx Natascha
    (hou nog steeds van je !!! )

  • 03 Oktober 2013 - 15:59

    Petra:

    Lieve Lianne,

    Heel veel succes en plezier!
    X Petra

  • 03 Oktober 2013 - 19:46

    Jan Jaarsma:

    Zet 'm op! Je kunt het. We horen graag van je en we denken aan je!

  • 03 Oktober 2013 - 20:55

    Philip-Jan Reeb:

    Lieve Lianne,

    Nog maar 1 nacht slapen dan is het zover. 4 oktober 2013. Het begin van de rest van je leven.

    Ik wens je heel veel liefde, blijdschap, vrede, geduld, vriendelijkheid, mildheid, trouw, tederheid en zelfbeheersing.

    Reis met God en ontdek wat Hij met jouw leven wil. Je bent nu al zoveel mensen tot een zegen. Ik ga jou in ieder geval erg missen en bid voor je.

    Flip


  • 04 Oktober 2013 - 08:42

    Natascha:

    Lieverd, een hele fijne reis!!! Ik ga je volgen!!!

    xxxx ly (jaja nog steeds)

  • 04 Oktober 2013 - 21:55

    Justien:

    Heee li,
    Je zit nu in het vliegtuig,hoop gauw van je te horen,spannend!
    Dikke kus Justienxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wateringen

Thailand

4 oktober tot en met 2 november reizen door Thailand

Recente Reisverslagen:

29 November 2013

Azië avontuur ten einde

28 November 2013

op zoek naar .... oma

05 November 2013

Op zoek naar... God

04 November 2013

Juffenbloed

23 Oktober 2013

Ollie
Lianne

Dit ben ik! Een meisje van 25 jaar die haar grote droom gaat waarmaken! Op 4 oktober begint mijn grote reis met eind bestemming Australië. Ik zal beginnen in Thailand en na 4 weken mijn reis door zetten in Laos. op 27 november gaat mijn vliegtuig naar Australië waar ik ( als ik daar genoeg geld verdien ) een jaar wil blijven en rond trekken. Ik kan niet wachten en zal via waarbenjij.nu mijn vrienden en familie op de hoogte houden van de avonturen die mij te wachten staan!

Actief sinds 16 Sept. 2013
Verslag gelezen: 617
Totaal aantal bezoekers 35826

Voorgaande reizen:

02 Juli 2015 - 02 Juli 2015

Nieuw Zeeland

27 November 2013 - 27 November 2014

Australie

04 Oktober 2013 - 02 November 2013

Thailand

02 November 2013 - 27 September 2013

Laos

Landen bezocht: