Saartje met strik - Reisverslag uit Townsville, Australië van Lianne Vroom - WaarBenJij.nu Saartje met strik - Reisverslag uit Townsville, Australië van Lianne Vroom - WaarBenJij.nu

Saartje met strik

Blijf op de hoogte en volg Lianne

06 Maart 2014 | Australië, Townsville

Lieve lieve lieve thuisblijvers :)

Wat is het lang geleden dat ik wat van me heb laten horen! Het gaat goed met me!
Ik verblijf al bijna 2 maanden in Townsville een plaatsje even onder Cairns aan de oostkust. Ik werk en woon hier in een hostel genaamd Adventurers backpackers resort.
Er zijn hier veel mensen die hier permanent wonen. Mensen uit Ozzy, Ierland, Engeland, Schotland. Mijn nieuwe Ozzy familie.

Phoe waar te beginnen ....
Ik begon hier als schoonmaakster. 's ochtends om 6 uur op om de badkamers schoon te maken washokken uitmesten en dan om half 11 door te gaan met schoonmaken van de kamers. Klinkt misschien allemaal saai en vies maar een heerlijk klusje om 16 uur klaar met werken en dan een jump in het zwembad en de rest van de avond lekker genieten van de mensen om me heen en een drankje in de zon.

Sinds 2 weken heeft Saartje promotie gemaakt en werk ik nu ook in de receptie. Dit vind ik veel leuker. Ik ontmoet veel mensen en het is goed voor mijn rekenvaardigheid en mijn engels! :)

IK maak weinig spannende dingen mee maar ik kan jullie wel vertellen dat ik al veel vieze dingen heb gezien tijdens het schoonmaken.
Ik zal niet in details treden denk dat jullie die zelf wel kunnen invullen.

Ik deel een kamer met een van de Ierse jongens die hier al 2 jaar woont.
Ik heb mijn nieuwe roomie dus gevonden :)
Mijn kamer is mijn eigen kleine huisje met vriezer, tv, dvd speler.

Ik mis jullie wel allemaal en denk veel aan jullie!
Als jullie contact met me willen kunnen jullie me mailen op l.m.devroom@hotmail.com of bellen op mijn ozzy nummer.
Ik hoop dat na volgende week mijn telefoon weer beter werkt want er gaat iemand naar kijken. Maar tot die tijd kunnen we wel gewoon bellen.

xoxo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Townsville

Lianne

Dit ben ik! Een meisje van 25 jaar die haar grote droom gaat waarmaken! Op 4 oktober begint mijn grote reis met eind bestemming Australië. Ik zal beginnen in Thailand en na 4 weken mijn reis door zetten in Laos. op 27 november gaat mijn vliegtuig naar Australië waar ik ( als ik daar genoeg geld verdien ) een jaar wil blijven en rond trekken. Ik kan niet wachten en zal via waarbenjij.nu mijn vrienden en familie op de hoogte houden van de avonturen die mij te wachten staan!

Actief sinds 16 Sept. 2013
Verslag gelezen: 406
Totaal aantal bezoekers 35795

Voorgaande reizen:

02 Juli 2015 - 02 Juli 2015

Nieuw Zeeland

27 November 2013 - 27 November 2014

Australie

04 Oktober 2013 - 02 November 2013

Thailand

02 November 2013 - 27 September 2013

Laos

Landen bezocht: